کد خبر: 667597
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»:
جعفري گفت: مجلس نسبت به فتنه حساس است و در راي اعتماد اول وزير علوم هم اين مسئله را به خوبي نشان داد.
مجلس نسبت به فتنه حساس است/ فردي براي وزارت علوم معرفي شود كه با فتنه مرزبندي داشته‌باشد

جوان‌آنلاين: قاسم جعفري، ‌سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» در خصوص انتظار مجلس از دولت براي پيشنهاد وزير علوم جديد اظهار داشت: مجلس نسبت به فتنه حساس است و در راي اعتماد اول هم اين مسئله را به خوبي نشان داد.


جعفري ادامه داد: اميدواريم دولت محترم براي معرفي وزير بعدي فردي را به مجلس معرفي كنند كه دانشمند باشند و دانشگاه را بشناسند در خصوص فتنه مرزبندي مشخصي داشته باشد.


سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس افزود: انتظار مجلس از وزير علوم جديد اين است كه براي وزارت علوم برنامه داشته باشد و در بحث ارتباط دانشگاه و صنعت به صورت شعاري برخورد نكند و بودجه پژوهشي را از حاشيه به متن آورد و در بحث تقويت هرم علمي دانشگاه برنامه مدوني داشته باشد و همچنين آمايش سرزميني در رشته‌هاي دانشگاهي را مد نظر قرار دهد.

وي اضافه كرد: نياز سنجي در توسعه رشته‌ها به عنوان يك ضرورت كشوري است و دانشگاه بايد از حاشيه به متن آورده شود. وزير جديد بايد دانشگاه‌ها را مسئله محور تعريف كند و در بحث كلان ملي و كيفيت دانشگاه‌ها برنامه مدوني ارائه كند.

جعفري يادآور شد: اين بخشي از برنامه‌هاست كه مجلس از وزير علوم آينده انتظار دارد و بايد منتظر بود تا ببينيم آقاي روحاني چه كسي را براي وزارت علوم انتخاب خواهد كرد.

 

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
0
خدا ...
ميرزاي بيسواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
1
0
مجلس بايد حقانيت خود را در تمام زمينه ها ، بخصوص بحث آموزش عالي به اثبات برساند .
آموزش عالي فردي لايق و كار آمد و دلسوز با علمي كه مورد نياز اين جايگاه است را نياز دارد . بايد فردي ولايي با سوابق درخشان و بدور از بازيهاي سياسي ، سالم و صادق و امانت دار در تمام شؤن و با اخلاص بالا را نيازمند است تا با مديريتي جهادي بتواند اين مجموعه عظيم و حساس را به سرمنزل مقصود برساند .
يازهراء(س)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار